حمله به فیس بوک داور استرالیایی …! + تصاویر

ملت همیشه در صحنه ی ایران، طبق رسم همیشگی کاربران مجازی ایرانی، بعد از ایجاد حس نفرت نسبت به یک شخصیت به صفحه فیس بوک او حمله کرده و خانواده او را مورد حمد و ستایش قرار دادند…

منتها این بار، یک مرد استرالیایی که همنام داور استرالیایی بنجامین ویلیامز بود و چهره اش هم شباهت هایی با اون داشت را به اشتباه هدف قرار دادند.

حمله به فیس بوک داور استرالیایی ...! + تصاویر

این حملات مجازی، به شکلی بود که صاحب پروفایل، با دیدن درخواست های دوستی بسیار زیادی که به یک باره از طرف ایرانی ها برای اون ارسال شده بود شوکه شد.

حمله به فیس بوک داور استرالیایی ...! + تصاویر

او با انتشار اسکرین شاتی از این درخواست های دوستی نوشت: “به یکباره مشاهده کرده که ۹۹۲ درخواست دوستی از کسانی که در ایران زندگی میکنند برای او ارسال شده و این تعداد همچنان در حال افزایش است. او در ادامه از دوستانش پرسید آیا این مشکل برای شما هم پیش اومده یا اینکه فقط من در ایران اینقدر معروف شدم؟”

حمله به فیس بوک داور استرالیایی ...! + تصاویر

او دقایقی بعد صفحه مسیج های خود را باز کرد و با انبوهی از دشنام ها به مادرش روبرو شد! بنجامین ویلیامز در واکنش به این مسیج های توهین آمیز ضمن اتشار بخشی از آنها به کنایه نوشت: ظاهرا مادر من مورد عنایت بسیاری از ایرانی ها قرار گرفته !

حمله به فیس بوک داور استرالیایی ...! + تصاویر

کسانی که با داور بین المللی ( بنجامین ویلیامز ) آشنایی داشتند، در قسمت کامنت ها ضمن اطلاع به او در مورد همنامی اش با داور استرالیایی به اون توصیه کرده اند برای اینکه از گزند حملات بیشتر در امان بماند هرچه سریعتر نام و نام خانوادگی خود را تغییر دهد.

با توجه به اینکه داور مورد نظر، هیچ صفحه شخصی در اینترنت ندارد به نظر میرسد ایرانی های مهاجم که از جستجوی های خود برای رسیدن به صفحه شخصی داور ناامید شده اند، در این مسیر هر جنبنده ای در سر راه خود ببینند که کوچکترین شباهتی چه از نظر ظاهری چه از نظر اسم و فامیل با داور مورد نظر داشته باشد مورد هجوم قرار داده، صفحه او را منهدم و خانواده اش را نیز مورد لطف و عطوفت خود قرار میدهند.

حمله به فیس بوک داور استرالیایی ...! + تصاویر


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.