حرکات عجیب خواننده لوس آنجلسی ! + تصویر

ناتوانی شهرام کاشانی ، خواننده لوس آنجلسی از اجرای ترانه هایش در کافه ای در شهر کلن آلمان، با اعتراض مردم و عذرخواهی برگزارکنندگان کنسرت و تیم نوازنده های او همراه شد.

شهرام کاشانی ( خواننده لوس آنجلسی ) از همان آغاز و زمانی که خواست اولین ترانه اش را بخواند گفت “خسته” است و سپس روی زمین دراز کشید! او چند بار تلاش کرد ترانه هایش را در حالت نشسته بخواند که از ادای کلمات ناتوان بود و در نهایت با اعتراض ایرانیانی که به تماشای برنامه‌اش آمده بودند از روی سن بیرون برده شد!

حرکات عجیب خواننده لوس آنجلسی ! + تصویر

این خواننده لوس آنجلسی در طول دقایقی که روی سن بود در حالت عادی قرار نداشت و به جای خواندن ترانه هایش، حرف های نامربوطی بر زبان جاری می کرد که چند باری هم در پاسخ به هم گروهی هایش که از او می خواستند سر پا بایستد، گفت: برو بابا حال ندارم!

به نظر می رسد این خواننده لوس آنجلسی به دلیل افراط در خوردن مشروب و مواد مخدر، دچار چنین حالتی شده بود.این خواننده لوس آنجلسی قبلا نیز مسائل حاشیه ای زیادی در زندگی اش داشته است. گفتنی است که در پایان این کنسرت ، نوازنده ی کیبورد وی که رهبر ارکستر این گروه هم بود، در حالیکه گریه می کرد از مردم عذرخواهی کرد و گفت که در طول 25 سال فعالیتش با خواننده های مختلف، تاکنون چنین اتفاقی برایش پیش نیامده بود..!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.